Krogh og Arholt

Elisabeth von Krogh og Tore Aarholt

Sandnes kunstforening: Av og for medlemmer og det kunstinteresserte publikum i Sandnes. - Bli medlem!

Vi kan tilby:

• Invitasjoner til utstillinger og arrangement, også samarbeidsprosjekt kunstforeningen er med på.

• 10 % rabatt ved kunstkjøp, for betalende medlemmer.

• 20% rabatt ved kunstkjøp, for medlemmer av ressursgruppen.

• 10 % rabatt på innramming hos Rammehjørnet i Sandnes, for betalende medlemmer.

• Stemmerett på årsmøtet.

Det er krevende å drive kunstforeningen med begrensende ressurser, men også et svært givende arbeid. Kunstforeningen er en medlemsforening, og vi setter stor pris på støtten fra medlemmene som vi ønsker både skal føle tilhørighet til foreningen og ikke minst besøke utstillingene.

Så her er oppfordringer til alle Sandnesgauker: Meld deg inn i byens kunstforening, engasjere deg i samtidskunst og vær med å styrke Sandnes’ by kunstneriske identitet.

Send epost til: sandnes.kunstforening@gmail.com

Medlemskap 2023:

Hovedmedlemmer kr 250,-

Familiemedlemmer kr 300,-

Student / pensjonist kr 200,-

Kontonr: 3260 16 07491

Vipps: 809223

Følg oss gjerne også på Facebook for flere oppdateringer omkring kunstforeningen!